}

Rendelési idő

Előre egyeztetés alapján.

Lechner Ödön fasor 5

1095 Budapest

CSATLAKOZZ FACEBOOK-CSOPORTUNKHOZ,
ahol kérdezhetsz, fontos tudnivalókat, kutatások eredményeit, cikkeket osztunk meg a testsúlycsökkentő műtétekről.

Hogyan kezdd el az új életed?

Néhány lépés, amely segít az elindulásban.

Kezdj el sétálni!

Az emberek többsége nem sportol rendszeresen, mert úgy vélik, hogy az edzés az edzőteremben eltöltött hosszú órákkal egyezik meg. Azonban a séta egyszerűen elkezdhető.

Egy laikus számára talán még bagatellnek tűnhet, ám olykor azok, akik nagyon magukba zárkóznak, a túlsúlyuk miatt érzékenyebbek és ritkán mozdulnak ki. Egy könnyű séta a boltig vagy egy baráthoz nagyon is megerőltetőnek, és néha lehetetlennek tűnhet.

Ezért javasoljuk, hogy első lépésnek egy kisebb távú séta is csodákat művel.

Éppen ezért összeszedtünk 5 indokot arra, hogy elkezdj sétálni!

  1. Nagyon hasznos!
    Az elhízással küzdők számára a rendszeres séta nagyon hasznos. A mindennapi séta
    segít több kalóriát égetni. Sokan nem is sejtik, hogy ez lehet az első lépés az új élet felé.
  2. Könnyebb, mint hinnéd
    A séta elkezdése is nehézkes lehet a túlsúlyos embereknek, de összehasonlítva a
    futással, sokkal könnyebb elkezdeni. Jó hatással van a testre és az önbecsülésre. Csak
    kezdd el egy rövid sétával, és adj hozzá két percet minden héten!
  3. Több időt nyerhetsz
    A sétával eltöltött idő remek lehetőség arra, hogy mozgás közben végighallgasd kedvenc
    zenéidet, vagy meghallgass egy hangoskönyvet.
  4. Az elhízással kapcsolatos betegségek csökkentése
    A rendszeres, napi 2-3 órán át tartó séta 50% -kal csökkentheti a cukorbetegség, a
    szívbetegség és a metabolikus betegségek kockázatát!
  5. Javul a vérkeringés
    A séta javít a vérkeringéseden, így elegendő vér jut a végtagjaidhoz, a szívedhez, az
    agyadhoz. Ezért is fontos, hogy minden nap sétálj.